Khamis, 24 April 2014

Larome untuk sihat

Salam, dalam article ini, saya ingin menceritakan kepada anda satu produk kesihatan, iaitu L'arome apple stem cell. Mungkin anda tertanya-tanya dan akan berkata, " ah, dah berpuluh produk slim aku dah cuba, tak berkesan pun" ataupun" eh, aku susah nak guna produk yang nak kurus ni, nak kena makan,eii, takut lah..."

Mungkin salah satu ungkapan tersebut pernah terkeluar dari mulut anda, disini lah fungsi article ini diwujudkan,iaitu nak menghapus sangkaan buruk anda dan memberi jawapan kepada persoalan anda.

Ingin saya jelaskan, Larome merupakan produk yang sangat berkualiti, kerana kandungannya diformulasi oleh seorang saintis yang bernama Dr. Fred zullie. Beliau mengkaji sejenis epal liar di negara swidzerland kerana melihat keunikan epal tersebut yang walaupun sudah jatuh dari pokoknya selama berminggu minggu, tetapi isinya masih dalam keadaan elok dan tidak bertukar kuning. Kagum dan teruja dengan kelebihan itu, beliau cuba menggunakan teknologi Phytocell ( Mallus domestica) untuk menggunakan epal stem cell itu sebagai produk kesihatan.

Seawal beberapa minit pemakaian Larome, pengguna akan merasakan rasa panas disebabkan kesan pembakaran lemak ditempat yang disapu. Untuk kesan maksimum, pengguna disarankan menggunakan 4 picit Larome setiap kali memakainya, dan pengguna digalakkan memakai 2 kali sehari, iaitu pada waktu pagi dan malam.

Mengikut testimoni, walaupun produk ini masih baru di lancarkan pada bulan 8 tahun 2013, sudah banyak testimoni yang positif dari kalangan pengguna. Yang lebih menarik, Larome juga sudah beberapa kali di muatkan dalam akhbar bersama testimoni pengguna yang berpuas hati dengan produk ini, selain daripada membakar lemak, ia juga sangat berkesan untuk menghilangkan selulit dan kesan rekahan selepas bersalin di perut anda.

Jika diberikan ubat yang sama oleh doktor yng sama mengikut dos yang sama untuk pesakit yang berbeza, sudah tentu kesan penyembuhan adalah berbeza mengikut orang kan?
Begitu juga larome, ada yang boleh berkurang 6 kilogram dlm masa sebulan, ada juga yang berkurang hanya sekilogram selama seminggu. Ya, kesan larome akan berbeza mengikut orang yang berbeza...Namun, kalau belum mencuba, bagaimana kita akan tahu kan?

Sebelum itu, para pengguna dinasihatkan niat terlebih dahulu,
Kenapa ingin kurus? Kerana ingin sihat? Ataupun kerana ingin dipuji sahaja? Reflect balik niat anda, semoga dapat kurus dan sihat... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan